fredag 29 oktober 2010

men lika glad för det var jag

Något rött (?), fantastiska Frozen Passion och en White Russian.
Tre stycken Bloody Mess. Har hallongrejer i alla tänder.
Det var ju Sofo night igår, vi klämde oss in på Beyond Retro men det kändes så förvirrat och smockat att vi klämde oss ut igen ganska fort. Dock såg jag en alldeles fin tröja som vi gick ifrån... Det där var ju ingen mening tänkte vi och gick till Vampire Lounge istället.

Utlandsstudier? Hmm, lite sugen! Försöker kolla upp ett bra ställe med bra kurser som har avtal med KTH, som ligger på ett bra ställe där folk har bra erfarenheter ifrån. Och givetvis där det finns en dojo! Jag vet genast ett ställe, KTH. Det ligger i Stockholm. Då är det nära till min egen dojo vilket är perfekt. 

Men lite sugen är jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar