söndag 24 oktober 2010

sunday bloody sunday

Snabbvisit och Stockholm var förbryllat
Kidsen lär ju hänga överallt annars än här
"Nu är det vinter
och sen försvann den
här går det undan, ibland"

En lustig känsla av att ha försovit sig två månader infann sig när jag drog undan gardinerna häromdagen och det var december därute. Jag sprang genast ut och skyndade mig att knarra med skorna och kasta en snöboll på en trafikskylt! På eftermiddagen var det höst igen.

Tentapub (inte pub - fest!) igår! Men två veckors intensiv tentaperiod med 8-24-dagar varje dag samt sista tentan samma dag som tentapuben (festen!) tog ut sin rätt. Nu har jag klätt på mig mina allra mjukaste kläder och blivit förkyld.

1 kommentar:

  1. ...och nu har Du varit förkyld färdigt i mindre mjuka kläder och reseplanerar...
    Det är jetfart det;)

    SvaraRadera