fredag 5 november 2010

blåser blåsan blåst

Sneak peak!
Den har jag gjort själv. På slöjden i skolan. :)
Tänker inte berätta vad första bilden egentligen är!
Har det hänt någon gång att du satt dig på bussen helt allena och att det vid nästa hållplats kliver på någon som sätter sig brevid dig? Trots att bussen är tom? Sånt är ju bara jättekonstigt.

En annan grej. Det enda som kan stressa mig och göra mig irriterad är mammas ickeexisterande dataförståelse när jag försööker förklaara så eenkelt som mööjligt. Förlåt. Jag åt en macka sen :)

2 kommentarer:

  1. Tänk vilken tur att jag finns! Annars skulle Du ha brist på adrenalin - se mig som ett adrenalintillskott;)

    Ära var Gud i höjden - denna har jag gjort i slöjden...

    SvaraRadera
  2. Ärad vare ere ;)
    Adrenalintillskott..!

    SvaraRadera