onsdag 19 september 2012

op

Thinkstock pic

Jodå jag lever! Operationen tog lite längre tid än beräknat, och det värsta var ljudet och tron att det plötsligt skulle göra skitont när de var och bröt och bände. Fast mest ont gjorde nog bitklossen på andra sidan som hade nån skavande kant haha. Usch liksom, det skaver lite hära! De hade förresten en massa tuffa grejer jag aldrig sett förut som de körde ner i gapet på mig (seriöst alltså, jag gillar maskiner), och en typ gapa-stort-krok i mungipan. Tanden kom ut i småbitar. 

Nu är jag jättehungrig, men det är endast flytande som gäller och jag blir då inte mätt på te. Jag mixar en Varma Koppen-soppa. Det där med smärta och svullnad har då inte inträffat än (knack knack). Hoppas att det håller sig så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar