onsdag 24 oktober 2012

tre femtedelar


Dag tre på CATIA-kursen och jag känner mig faktiskt riktigt proffsig, men å andra sidan, jag kan ju fyra liknande CAD-program redan. Det är riktigt trevligt att gå den här kursen, bortsett från de senare timmarna när rummet är mörklagt och kursledaren fortfarande beskriver det där verktyget jag redan kan, för då känner jag mig lite småtrött. Varje dag får vi också varsin frukostmacka och lunch, är inte det så himla lyxigt? Herregud gratis ostfralla, studenten i mig storknar ju!

Förresten tog vi kort på mig idag! Ett mycket gott tecken, inväntar kontraktsdiskussion imorgon eller på fredag. Min inkomst kommer öka med typ 400%, minst. Tydligen tyckte fotografen i alla fall att jag "kan mina vinklar" och lät väldigt entusiastisk över detta. Blev det bra? Ser ni att jag har på mig min nya fina lila tröja?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar