torsdag 22 april 2010

i heard a song we used to dance to

Idag ar det den 22a. Det betyder att jag har varit har i exakt 2 veckor och 3 dagar, och att jag aker hem om exakt 1 vecka och 6 dagar.

Det betyder att jag har varit 2 ganger i Rom, och att jag formodligen aker dit en gang till innan jag aker hem. Att jag atit fantastiskt (mycket) god mat, och att jag kommer vara less pa pasta (i 2 minuter) nar jag kommer hem. Att jag har fatt fruktansvart mycket gjort, och att jag borjar fa det fruktansvart stressigt med att fa allt klart. Att min dator pajat, att jag fatt eget kontor, att jag fick tillbaka mitt gamla kontor, att jag kommer fa tillbaka datorn lagad, att jag druckit kaffe ur pyttesma plastmuggar, att jag spillt ut en san pa heltackningsmattan (skams) och att jag tvattat klader i bidén.
Det betyder att jag lart kanna massa manniskor.

Men de manniskor jag allra helst vill traffa just nu ar er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar