torsdag 27 september 2012

Engagemanget

På Career Days i Globen, känner mig stolt över omfattningen av Armada i jämförelse
På Grodan efter en trevlig middag på Sturehof
Fredagsmys med brorsorna, första "riktiga" målet efter operationen
Sveriges Designingenjörers första årsmöte, 2012-09-26
Kanonbra första årsmöte, starten på något som kommer att bli väldigt väldigt bra! Vi satt i ett konferensrum med passande namn - Engagemanget, något som vi vill att medlemmarna ska känna och som jag är säker på att i alla fall vi som fanns på plats idag känner. Uppslukad sitter jag därför och klurar på idéer, saker jag vet att jag lite löst tänkt tidigare men aldrig riktigt formulerat. Fortsättning följer garanterat!

Ikväll ska vi på ett event, en butiksöppning för att vara exakt - kul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar