onsdag 26 september 2012

Norge?

Haha så morfar tycker att jag ska jobba i Norge? Blir det inte väldigt långt till Saltis då? Givetvis lockar den norska lönen, erfarenheten och det potentiella kontaktnätet och jag är som bekant inte rädd för den stora världen, men min plan är ändå att skaffa mig en stabil grund (erfarenhet) innan jag tar nästa beslut. Dessutom skulle jag vilja bo i samma land i mer än ett halvår som omväxling. Sedan får vi se. 

“Time is more valuable than money. You can get more money, but you cannot get more time.” – Jim Rohn
pic / CB2
Ikväll väntar första årsmötet med Sveriges Designingenjörer, vilket ska bli jättespännande! Vi håller till i Talentias lokaler kvällen till ära. Imorgon har jag en intervju inbokad (håll tummarna people!) och på fredag blir det fredagsmysmiddag, ostar och vin i goda vänners lag. Måste tipsa om en fantastisk sida för er som gillar design osv: CB2! Jag är fast, har snart kikat på varenda pryl. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar