fredag 5 oktober 2012

vänta vänta


Jag lovade att visa bild på en nyinförskaffad handväska, fast den är mycket blekare i verkligheten än på bilderna. Lite Chanelig med kedjan liksom, men utan quilten. Fin! 

Hur som helst har jag pratat med ett företag jag hoppas på där jag redan varit på en intervju, det lät fortfarande positivt och han avslöjade att han bara skulle höra sig för lite med mina referenser och sedan kunde vi ta ett möte i slutet på nästa vecka. Efter det pratade jag med mina referenser och bad dem ringa honom allihopa, tänkte att det var bäst att sätta in den tunga ammunitionen eftersom detta är det jobb jag vill ha. Den redan anställda klasskompisen har också pratat med honom. Heja heja! Kontakter mina vänner, betyder allt! Slutet på nästa vecka är ändå bra länge, så jag ska nog trotsa allt vad stygn i munnen och trasiga knän heter och börja träna. Vi kallar det rehabilitering, okej? Okej. Nej nu tar vi och bakar nåt sött på det och så säger vi inget till mamma. 

1 kommentar: