måndag 28 januari 2013

Dag 1


Denna morgon är den första av väldigt många tidiga morgnar, och eftersom klockan är nio ramlar jag förmodligen in genom mötesdörren precis nu (för man vet ju hur man gör entré). Tadaa! 

Från och med nu kommer det ofta att poppa upp inlägg som på något vis är jobbrelaterade och jag ska göra det bästa jag kan av den saken, medveten om att mitt svenskgnäll ("förseningar på SL", "deadlinestress" och "irriterad") men också göttigheter ("intriger" och "skvaller") förmodligen inte skiljer sig så mycket från någon annans. Jag kommer inte skriva om/visa något hemligstämplat, så projekten kommer behandlas högst försiktigt och enbart hänvisas till genom "jag cadar en grej" eller "prylen jag ritar är svår". Om den nu är svår. Tåtassning aktiveras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar