måndag 31 maj 2010

hårfager och prins hatt bakom sverige

Igår såg jag såhär cool ut, när jag gömt de slitna topparna under hatten. Lite sugen på kort hår igen...
Idag åkte jag till Style Education. Odengatan mot Vallhallalallavägen, 120 spänn elevklippning, som hittat!

Efteråt var jag tvungen att smita in på godtycklig (förträffligt ord) affär med backspegel. Idag ser jag såhär fin ut!

Jag har alltså samma frisyr som förut, minus fem centimeter. Och jag ser ut som en pudel när jag har tofs. Men hårmassagen man får vid schamponeringen gör det mer än värt ändå!
Ikväll såg det såhär fint ut utanför mitt fönster. Varför har jag med den bilden när vi snackar hår? Den var fin. Bara. Vadårå?

Jag skulle inte rekommendera elevklippningen om det är det du funderar över. Dagen efter såg det lika förfärligt och nött ut som innan.

3 kommentarer:

  1. Modern talking01 juni, 2010 21:10

    Likadan och söt;)

    SvaraRadera
  2. Och klänningen!!!

    SvaraRadera
  3. Ja! That's the klänning! Du ska få se den irl om du bara far ner hit nån gång..

    SvaraRadera