söndag 29 augusti 2010

white jigsaw

På lunchpromenad med mormor och morfar. Jag sa ju att det skulle bli bra!
Lilla huset på berget
Matlådad lax! Underbart ord!
En veckas lunch
Tinar kyckling på microgallret på risets eftervärme! Amen GUVD vad jag är smart!
Har påbörjat kampen mot en förkylning. Jag laddade upp med för många timmars sömn, te med honung (huuähryys!), stickad jättehalsduk mitt i sommarn (hävdar bestämt att det är sommar fortfarande) och Strepsils. Oftast går jag omkring och suger på Mucoangin vid såna här tillfällen, men min tunga har en tendens att domna bort då. Lite som hos tandläkarn, brukar folk som någon gång fått bedövning hos tandläkarn säga.

Vad vet jag. Återkommer om det om/när de tar mina visdomständer i framtiden.

1 kommentar:

  1. så fina bilder!!
    Gulle - me like your defrosting;)

    SvaraRadera