lördag 4 september 2010

100% övertid och en bit choklad

Tidigt en lördagsmorgon var ljuset liksom silverfärgat
En slängd kundvagn, check!
Jag har jagat runt efter en slängd kundvagn sen en klasskompis i nian fotat en - och så bara attackerar den mig med all sin enkelhet mitt på cykelvägen!

Hon framkallade sina egna bilder i badrummet. Ascoolt, som det heter på fackspråk. Inte just badrummet, men fotona och framkallningen! Pro.

SJ sålde biljetter för 174 spänn idag så jag messade några kompisar och tipsade om det. En kompis blev putt för att jag frågat nån annan (minst flera stycken!!) om de ville åka tåg. Egentligen var det mest ett allmänt tips om att det var görbilligt, och han hade redan sagt nej. Sotis! Söt!

1 kommentar:

  1. Söt var namnet! På både den ena och den andra:)

    SvaraRadera