tisdag 26 april 2011

har blivit gubbe

Nej. Nej. Nja. Nej. Jo! Eller nej. Så gick tankegångarna kring champagnegaloppen på Valborg, men jag måste ju säga att jag hellre köper en skumpa och häller i mig än köper en skumpa och häller på mig. Så det så.
Värdelös föreläsning.
Satt ändå still en hel timme.
Åt här...
och tittade på dessa.
Körsbärsträden har slagit ut i Kungsan, vackert! Efter en helt värdelös föreläsning som alla flydde från i rasten var jag rätt mulen, men en middag på Friday's senare var det betydligt bättre!

Jag är också världens veligaste (gissar dock att hunger, kyla och den värdelösa föreläsningens efterskalv spelade in ett tag idag). Man har ju oftast rätt vid första gissningen, magkänslan, så nej jag ska bara gubba (betrakta ungdomarnas hyss lite på håll) på valborg. Som sagt, velpotta. Men nu känns det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar