måndag 11 april 2011

låtsasledig

Min nya fina grej
Lamborghini - notera "Shit vad fort det går!"-handtaget på passagerarsidan
Porsche
Mercedes
Jag har skolkat (SKOLKAT!) lite, hade jag inte gjort det hade jag inte överlevt eller behållit förståndet tror jag. Jag har inte sovit en hel natt sedan den 22 mars, knappt hunnit gå på toa, varit på tre ställen samtidigt och gett 110%.

Så idag har jag gjort det bästa jag kunde hitta på: tagit sovmorgon, provat massa skor, köpt någonting (en väska eller plånbok eller vad det nu är), tittat på bilar... Nu vill jag ha spetsiga pumps, en sportbil och alla kläder på Zara. Först ökad inkomst - hej Business 2011!

2 kommentarer:

  1. Det allra bästa är "shit-vad-fort-det-går"-handtaget!!! Du e bäst!

    SvaraRadera
  2. Din nya fina grej är jättefin!

    SvaraRadera