tisdag 23 augusti 2011

check

Mina fötter och jag är av helt olika uppfattning när det kommer till vinterskor. Det gäller även huruvida ett par skor är gåbara. Jag har precis tittat på ett par fina små saker med öppen tå och jättehög klack, men fötterna sa nej och gick därifrån. Det tyckte jag var lite ouppfostrat.

I alla fall har jag fixat försäkringskort och studieintyg nu, så det kan jag också bocka av från min Milano-lista. Dessutom fick jag ett mail:
Hej. Du har ansökt och beviljats Erasmusstipendiet för studier i Europa. 

BEVILJATS! Klicka gilla.

2 kommentarer:

  1. Du får ta i med hårdhandskarna! Sätt dem på fötterna så får fötterna se!!

    SvaraRadera
  2. Ja vi är lite sura på varann nu, borde skicka dem på träningsläger. Har hört att Milano är the place to be.

    SvaraRadera