söndag 28 augusti 2011

vi i femman

Allt var fullt utom Medis kök och Bar som var helt tomt. Så vi gick till Melanders. 
Lagom. 
Lunch med Isabell, Emilia, Anna Lindh och Cornelis Vreeswijk. 
Det har uppenbarligen funkat förr. 
Bränd mikro: värm en skål pressad citron och vatten, 600 W, 30 s. 
Syster och bror. 
Fina flickor. 
Okej, nu har jag raceroroat (racerorororat) mig för lägenheten. Dels att den ju är litegrann liten, att Sandra sa att jaa... men... vi får väl lösa det på nåt sätt, byta eller så. Här har jag ju varit så himla tacksam för all hjälp och så får vi en bäddsoffa att dela på, vi som i princip inte känner varandra. I alla fall, efter att ha projicerat oron på mamma så känns det mycket bättre.

För övrigt jobbar jag imorgon, och somliga börjar skolan. Imorgon kan jag nästan säga att jag går i femman, men allvaret börjar den tredje oktober.

1 kommentar: