söndag 11 augusti 2013

obviously!

Imorgon börjar jag jobba igen och min vana trogen lyder jag den färgglada höstskyltningen, som en gång per år vrider fokuset från kvinnor till barn och lockar med färg, glitter och matchande pennset. Skolstart! ropar skyltarna peppande, och i alla år har jag vid den här tiden på året struttat runt på Ordning & Reda i jakten på den perfekta kalendern och nya pennor i pedagogiska färger i tron att det ska få mig att bli bättre på att organisera. Min vana trogen står jag så där på Ordning & Reda och tittar på terminsindelade kalendrar och inser att jag inte skulle ha något att skriva upp däri. Mitt i förvirringen över vad jag nu skulle göra med de färgglada skyltarna som skrek åt mig att genast organisera mig med Hitta Nemo-pennor slår det mig.

Nu har jag uppdaterat office chic-garderoben och behöver nog claima mer garderobsutrymme...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar