lördag 28 maj 2011

igår och idag

Plötsligt stod jag alldeles själv med en hel lounge att basa över, och jag trodde att det skulle kännas tungt eller läskigt eller stort eller så, men jag var mest nöjd med min nyvunna och halvfalska auktoritet. Det blev faktiskt nästan lite tråkigt sådär på kvällskvisten när både gästerna och kakorna försvann en efter en. Det var det där med alldeles själv. Den enda som stannade tills jag var tvungen att be henne gå var en väldigt gravid och väldigt sovande kvinna i tysta salen, vilket kändes lite sådär.

En annan grej, har precis haft väntat oväntat besök! Som sagt, en sjukt lugn kille. Vi kom överens om 4' vilket känns vettigt och bra. Det som känns mindre bra är att mamma kommer vara irriterad på mig för't, men det är ju trots allt jag som bestämmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar