söndag 29 maj 2011

pizzacake

Grattis mammor!
Just nu sitter jag i soffan med en välförtjänt kaffe och försöker få mitt hår att på något magiskt vis torka blixtsnabbt. Medan jag gör det ska jag passa på att berätta om igår kväll och i förmiddags. I kronologisk ordning:
Jag gjorde någon slags fin/ganska häftig kind of frisyr.
Den såg ut lite såhär från sidan (sjukt svårt att fota profilen på sig själv!).
Sen gick vi på den där tentapuben, men jag var alldeles för upptagen med att vara på tentapub för att fota något alls.
Imorse regnade det. Perfekt att bära flyttlådor då. 
Jag och Ylva bak i flyttbilen, seriöst bästa sättet att resa på!
Han har stylat sina gummistövlar. 
Funderar på val av benbeklädnad. Provar typ allt i strumplådan. 
Sådärja. NUU är håret... fortfarande blött. Ska pyssla ihop någon slags outfit (det heter så om man är i gemet, eller engelsk) för ikväll, och så föna håret. 

Klicka gilla om frisyren var fin! (Det är bara en hög/lång svinrygg och miljoner hårnålar, piece of cake). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar