onsdag 20 november 2013

tillbaka

Välkomna tillbaka, tack för tålamodet! Jag behövde helt enkelt ta en paus och tackar min lyckliga stjärna för mina nära och kära.

Med det sagt larvar vi snabbt vidare och kan konstatera att #1 nej det snöar inte än och #2 jag har fortfarande inte så mycket att göra på jobbet fastän orden "det kommer snart igång" har ekat sedan mars. #3 och vidare tillägnas alla små oförutsägbara vardagsföreteelser.

Exempelvis 25-årsdagen. Jag skojar inte när jag säger att jag både dubbel- och trippelkollade datumet så att jag inte lurades när jag bjöd in kollegerna till fikamötet Kalas!. Hehe. Det var en fantastisk dag! Jag fick frukost på sängen klockan 06:00 (!) med kaffe, mackor, fil och flingor och tio rosor! Inte kan man väl harva iväg till Södertälje på sin födelsedag på tom mage? En lagom dag i arbetsbelastning, beröm för det goda fikat och många grattishälsningar. Middag på restaurang och en extra liten överraskning när vi kom hem - men vad detta är får bli en cliffhanger!

1 kommentar:

  1. Meeeh! Jag vill väl inte hänga där och vänta jag vill veta nu jue!

    SvaraRadera