fredag 27 december 2013

studier



God jul!

Gissa om här kommer tillverkas alster med min nya tuffa ritplatta, de nästkommande kanske helst sparade under arbetets gång..! Haha, så himla typiskt - speciellt eftersom ritprogrammet jag jobbar i till vardags har gjort såhär hela det gångna året. Eftersom jag aldrig använt en ritplatta förut och ville testa funktionerna använde jag som ni ser här en bild från internet som bas, så tack till dig som skapade originalet! Nu kan jag nog våga mig på mina egna fantasier.

Note: Jag vill alltså inte ta på mig någon credit för den här bilden. 

3 kommentarer:

  1. Ingen credit! OMG den är ju jättefin!!

    SvaraRadera
  2. Vad är det för ritplatta förresten??

    SvaraRadera
  3. Haha tack snälla, men jag jag har ju typ bara kalkerat ;)
    Det är en Wacom Intuos 5 - funkar klockrent!!

    SvaraRadera