tisdag 17 december 2013

utlåning



Så var man utlånad igen, denna gång på 75% till granngruppen under obestämd tid. Min Scaniachef kan väl inget annat än att skriva på för det då granngruppen lånat ut en resurs till oss, men min projektsamordnare förlorade just 75% av sina resurser och är minst sagt lite bekymrad. Jag hoppas att jag ska kunna göra bra ifrån mig i båda projekten och tycker till övervägande del att det ska bli skönt med något att fylla ut schemat med (ni vet ju hur det blir).

Idag är vi därför och spanar in innanmätet i en lastbil och hoppas att det ska bena ut en och annan fråga.







Ja, eftersom det är så himla hemligt allting så tar jag det säkra före det osäkra och låter en tecknad motor från Volvo och ingenting annat symbolisera dagens göromål. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar